4.195 €
Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνονται μεταφορικά και έξοδα πινακίδας
Χρηματοδότηση τραπέζης
Αγορά με κάρτα
Η νέα πρόταση της DAYTONA
Εντυπωσιακή και… προσιτή
Ανακάλυψε την cruiser πλευρά της ζωής!
Φουτουριστική σχεδίαση έξω από τα συνηθισμένα.
Κορυφαίος τεχνολογικός εξοπλισμός που όμοιο δεν συναντάς αλλού.
Η V310, στοχεύει στην άνεση, με δυνατότητες να σε ταξιδέψει και σε εκτός πόλης διαδρομές.
Keyless Σύστημα Ελέγχου
Ένα ηλεκτρονικό κλειδί/πομπός επικοινωνεί με τη μοτοσυκλέτα, όταν βρεθεί σε απόσταση 1,5 μέτρου. Η μοτοσυκλέτα αναγνωρίζει το ειδικό κλειδί και αυτόματα ενεργοποιεί τα χειριστήρια για να την ξεκλειδώσει ο αναβάτης και να την εκκινήσει.
Έγχρωμη TFT/LCD Οθόνη
Η V310, διαθέτει έγχρωμη οθόνη TFT-LCD με ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας χειροκίνητα ή αυτόματα, ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού που επικρατούν στο περιβάλλον. Διαθέτει τέσσερα εξατομικευμένα θεματικά interfaces για να επιλέξει ο αναβάτης αυτό που του ταιριάζει.
Full LED φώτα
Τα φωτιστικά σώματα είναι τύπου LED από την OSRAM.
Το μπροστινό φως αποτελείται από ένα περίτεχνο φωτιστικό σώμα με φώτα μέρας (DRL).
Η ουρά είναι δυναμική και αιχμηρή με δύο ενσωματωμένα τοξοειδή φωτιστικά σώματα στις άκρες και ένα κεντρικό, κάθετα τοποθετημένο, λεπτό σώμα πέδησης.
Έλεγχος Χειριστηρίων
Μοντέρνοι και εύχρηστοι διακόπτες όπως,
- ηλεκτρικό άνοιγμα καλύμματος ρεζερβουάρ
- ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας
- ηλεκτρικό ξεκλείδωμα τιμονιού
βρίσκονται τοποθετημένοι αριστερά και δεξιά στο τιμόνι, εύκολα ορατοί (με διακριτικό κρυφό φωτισμό) κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Διπλή θύρα USB
Η V310 διαθέτει, κοντά στο τιμόνι, διπλή θύρα USB με έξοδο 2.1Α, για γρήγορη φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα.
Μοναδικό κάθισμα & θέση οδήγησης
Η σέλα χυτής σχεδίασης δημιουργεί δύο επίπεδα και το ύψος της επιτρέπει και σε αναβάτες με χαμηλότερο ανάστημα να πατήσουν με άνεση στο έδαφος και τα δυο τους πόδια.
Ο συνεπιβάτης θα ταξιδέψει ξεκούραστα χάρη στην υψηλής σχεδίασης πίσω πλάτη, με βάση από κράμα αλουμινίου και μαξιλάρι από καουτσούκ σε υφή δέρματος, καθιστώντας το λειτουργικό και πρακτικό.
Ρυθμιζόμενα μαρσπιέ
Η εξαιρετικά εργονομική θέση οδήγησης, με τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ αλουμινίου 3 θέσεων, θα εξυπηρετήσει τον αναβάτη οποιουδήποτε αναστήματος.
Κρυφή απόληξη εξάτμισης
Η εξαιρετικής σχεδίασης εξάτμιση με το κυψελωτό τελικό, εφαρμόζει στο κάτω τμήμα του πλαισίου της V310, κρατώντας χαμηλά το κέντρο βάρους και επιτυγχάνοντας βέλτιστη κατανομή βάρους αριστερής και δεξιάς πλευράς της μοτοσυκλέτας.
Είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι, ανθεκτικό σε υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες, εξασφαλίζοντας μεγάλη διάρκεια ζωής.
Ελαστικά Radial και Τροχοί Αλουμινίου
Ζάντες από ελαφρύ αλουμίνιο με ειδική εσωτερική σχεδίαση, εξασφαλίζει υψηλή ανθεκτικότητα.
Μπροστά ο τροχός είναι 3,5”x17” με ελαστικό 110/70R17 και πίσω 5” x 17” με ελαστικό 180/55R17.
Το μεγάλο πίσω ελαστικό, πλάτους 180mm, είναι τύπου radial, ώστε να μεγιστοποιείται η επιφάνεια επαφής σε μεγάλες κλίσεις.
Ψαλίδι & βάση πίσω φτερού αλουμινίου
Ενισχυμένο, ειδικής χύτευσης ψαλίδι αλουμινίου. Από το πίσω τμήμα του ψαλιδιού ξεκινά και το φτερό/βάση πινακίδας, με το στήριγμά του να είναι κατασκευασμένο από κράμα αλουμινίου.
Διπλή Χαρτογράφηση
Με διπλή χαρτογράφηση, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο λειτουργίες, την “Ε” (eco) για εξοικονόμηση καυσίμου και την “S” για γρήγορη sport λειτουργία. Κατά τη λειτουργία εξοικονόμησης καυσίμου η κατανάλωση κυμαίνεται στα 3,5 l/100km ενώ στη sport στα 3,79 l/100km
Η V310 είναι εξοπλισμένη με το τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα της σειράς των 312κ.εκ με ισχύ 35,4 ίππους στις 9.500 σ.α.λ.
Με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και λίπανση ξηρού κάρτερ, προσφέρει μέγιστη ροπή 30Nm στις 7.500 σ.α.λ.
Το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού είναι της Delphi και διαθέτει σασμάν 6 σχέσεων ταχυτήτων.
Η με υψηλή σχέση συμπίεσης 12.5:1 λειτουργία του κινητήρα, προσφέρει υψηλές επιδόσεις με χαμηλότερη κατανάλωση.
Συμπλέκτης Ολίσθησης
Η V310 φέρει συμπλέκτη ολίσθησης. Πρακτικά, κάνει το φρενάρισμα ήπιο και τη συμπεριφορά τής μοτοσυκλέτας πιο σταθερή και προβλέψιμη, σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων ή κλείσιμο του γκαζιού, μειώνοντας το φρένο κινητήρα, ενώ δίνει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.
Ψαλίδι & βάση πίσω φτερού αλουμινίου
Ενισχυμένο, ειδικής χύτευσης ψαλίδι αλουμινίου. Από το πίσω τμήμα του ψαλιδιού ξεκινά και το φτερό/βάση πινακίδας, με το στήριγμά του να είναι κατασκευασμένο από κράμα αλουμινίου.
Διπλή Χαρτογράφηση
Με διπλή χαρτογράφηση, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο λειτουργίες, την “Ε” (eco) για εξοικονόμηση καυσίμου και την “S” για γρήγορη sport λειτουργία. Κατά τη λειτουργία εξοικονόμησης καυσίμου η κατανάλωση κυμαίνεται στα 3,5 l/100km ενώ στη sport στα 3,79 l/100km
Ανακάλυψε την cruiser πλευρά της ζωής!
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχρονος |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ | 1 – DOHC / 4 |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | EFI |
ΙΣΧΥΣ | 35,4 PS/9500 rpm |
ΡΟΠΗ | 30 Nm/7500 rpm |
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ | Δίσκος 300mm + ABS |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ | Δίσκος 230mm + ABS |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 110/70-17 |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 180/55-17 |
ΨΥΞΗ | Υγρόψυκτο |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | 6 Ταχύτητες |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | Μίζα |
ΒΑΡΟΣ | 175 kg |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 14 lt |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ |
3,5 l/100km (eco)
3,79 l/100km (sport) |
V310
Χρήσιμη σημείωση: Κάθε όχημα θα πρέπει να χρησιμοποιείται με τις σχάρες και τις χειρολαβές οι οποίες έχουν συναρμολογηθεί από το εργοστάσιο και η χρήση τους τυγχάνουν εγκρίσεων τύπου.
Η χρησιμοποίηση aftermarket σχαρών τροποποιούν τον σχεδιασμό του οχήματος
Τα οχήματα μπορεί να διαφοροποιηθούν από τον κατασκευαστή χωρίς ειδοποίηση. Οι φωτογραφίες που εμφανίζονται στο site μπορεί να διαφέρουν σε λεπτομέρειες.