
| ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
Τετράχρονος
Αερόψυκτος |
| ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ | 1 /2 |
| ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | EFI |
| ΙΣΧΥΣ | 9 PS |
| ΡΟΠΗ | 8.5 Nm / 5250 rpm |
| ΕΚΚΙΝΗΣΗ | Μίζα-Μανιβέλα |
| ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 2.6L / 100km |
| ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 6.8 L |
| ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ | Δίσκος 240 mm + CBS |
| ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ | Δίσκος 205 mm + CBS |
| ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ | Τηλεσκοπικό Πιρούνι |
| ΟΠΙΣΘ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ | Δύο Αμορτισέρ |
| ΕΜΠΡ. ΤΡΟΧΟΣ | 100/80-16 |
| ΟΠΙΣΘ. ΤΡΟΧΟΣ | 120/70-14 |
| ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) | 2010 x 700 x 1140 |
| ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ | 1340mm |
| ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 800mm |
| ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) | 111kg |
- Τετράχρονο – Αερόψυκτο – Injection
- Μεγάλοι Τροχοί
- Πίσω – εμπρός δισκόφρενο με σύστημα συνδυασμένης πέδησης – CBS
- Μοντέρνα φωτιστικά σώματα, με ισχυρό προβολέα, και οπίσθιο φανό τεχνολογίας LED
- Επίπεδο πάτωμα
- Άγκιστρο αποσκευών
- Κεντρικό – πλαϊνό σταντ με διακόπτη λειτουργίας
- Άνετη σέλα από καλής ποιότητας αφρώδες υλικό
- Ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ
- Μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα
- Διακόπτης ALARM
Χρήσιμη σημείωση: Κάθε όχημα θα πρέπει να χρησιμοποιείται με τις σχάρες και τις χειρολαβές οι οποίες έχουν συναρμολογηθεί από το εργοστάσιο και η χρήση τους τυγχάνουν εγκρίσεων τύπου.
Η χρησιμοποίηση aftermarket σχαρών τροποποιούν τον σχεδιασμό του οχήματος