2.845€
Στην τιμή δε συμπεριλαμβάνονται μεταφορικά και έξοδα πινακίδας
Χρηματοδότηση τραπέζης
Αγορά με κάρτα
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχρονος |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ | 1 / 4 |
ΨΥΞΗ | Υγρόψυκτο |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | EFI (BOSCH) |
ΚΙΒΩΤΙΟ | 6 Ταχύτητες |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | Μίζα |
ΙΣΧΥΣ | 18ps /9250rpm |
ΡΟΠΗ | 16Nm /7500rpm |
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ | 12.5:1 |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 2.3 l/100km (Euro5) |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 20 L |
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ | Δίσκος 300mm |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ | Δίσκος 230mm |
ABS | 2κάναλο BOSCH |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 110/70-17 |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 130/70-17 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) | 1976 x 869 x 1112 |
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ | 1373mm |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 830mm |
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) | 160kg |
Δοχείο καυσίμου 20 λίτρων
Η G155 είναι γεμάτη καμπύλες, με βασικό στοιχείο τη μεγάλη δεξαμενή καυσίμου 20 λίτρων, με διπλή εσωτερική αντιοξειδωτική βαφή, μπορεί να επιτευχθεί αυτονομία 1.000km με ένα γέμισμα.
Εμπνευσμένη vintage σχεδίαση!
Με εντυπωσιακή εμφάνιση, τα retro χαρακτηριστικά, και εκπληκτικά υψηλά standards
Διπλή Χαρτογράφηση
Με διπλή χαρτογράφηση, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο λειτουργίες.
“Ε” (eco) για εξοικονόμηση καυσίμου και
“S” για γρήγορη sport λειτουργία.
Full LED φώτα
Τα φωτιστικά σώματα τύπου LED, αποτελούνται από ένα στρογγυλό εμπρός προβολέα με DRL φώτα ημέρας σε σχήμα δακτυλίδι και ένα πίσω φανάρι που έρχεται σαν σε συνέχεια των χειρολαβών του συνεπιβάτη.
Ψηφιακή Οθόνη υγρών κρυστάλλων
Συνοπτική και ευδιάκριτη ψηφιακή οθόνη LCD, παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
Εξαιρετικής σχεδίασης εξάτμιση
Η εξαιρετικής σχεδίασης εξάτμιση με τη διακριτική κοντή μαύρη απόληξη προσδίδει ιδιαίτερο χαρακτήρα.
Κρατά χαμηλά το κέντρο βάρους και επιτυγχάνεται βέλτιστη κατανομή βάρους αριστερής και δεξιάς πλευράς της μοτοσυκλέτας.
Είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι, ανθεκτικό σε υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες, εξασφαλίζοντας μεγάλη διάρκεια ζωής.
Δικάναλο σύστημα ABS της BOSCH
Δισκόφρενα μεγάλης διαμέτρου
Το μεγάλο δισκόφρενο μπροστά και οι διπίστονες δαγκάνες προσφέρουν ισχυρότερη δύναμη και αίσθηση πέδησης.
Κεντρικό αμορτισέρ αζώτου
Η κεντρική πίσω ανάρτηση έχει εσωτερικό δοχείο αζώτου υψηλής πίεσης.
Η συνολική σχεδίαση είναι προσανατολισμένη στην οδηγική άνεση με δυνατότητα μικρομετρικής προφόρτισης του ελατηρίου
Ενισχυμένο ψαλίδι κράματος αλουμινίου
Το ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο είναι ασύμμετρο, υιοθετώντας ένα σχήμα “τόξου” στη δεξιά πλευρά προσφέροντας χώρο στο κοντό τελικό της εξάτμισης.
Λόγω του ειδικού κράματος αλουμινίου επιτυγχάνεται μείωση του βάρους του ψαλιδιού, υψηλότερη στρεπτική ακαμψία και εξαιρετική σταθερότητα.
Το σημείο που η τέχνη συναντά τη μοτοσυκλέτα!
Χρήσιμη σημείωση: Κάθε όχημα θα πρέπει να χρησιμοποιείται με τις σχάρες και τις χειρολαβές οι οποίες έχουν συναρμολογηθεί από το εργοστάσιο και η χρήση τους τυγχάνουν εγκρίσεων τύπου.
Η χρησιμοποίηση aftermarket σχαρών τροποποιούν τον σχεδιασμό του οχήματος
Τα οχήματα μπορεί να διαφοροποιηθούν από τον κατασκευαστή χωρίς ειδοποίηση. Οι φωτογραφίες που εμφανίζονται στο site μπορεί να διαφέρουν σε λεπτομέρειες. Παρακαλούμε ενημερωθείτε από το δίκτυο συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. για τις τελευταίες εξελίξεις στα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές των οχημάτων.