3.995 €
Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνονται μεταφορικά και έξοδα πινακίδας
Χρηματοδότηση τραπέζης
Αγορά με κάρτα
Μονόμπρατση έκδοση με έγχρωμη οθόνη TFT
Άκρως εντυπωσιακή, με επιθετική σχεδίαση και υψηλά ποιοτικά στάνταρ.
Μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος κινητήρας με δύο εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες
Κύλινδρος αλουμινίου με λεπτά τοιχώματα προσφέρει ταχύτερη ψύξη του κινητήρα και υψηλότερες επιδόσεις
Μέγιστη ιπποδύναμη 35.4 ίππους στις 9.500 rpm και ροπή 30 Nm στις 7.500 rpm με υψηλή σχέση συμπίεσης 12.5:1
Κατανάλωση 3.6 l/100km (Euro4)
Κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων
Δισκόφρενο 300 mm μπροστά και 230 mm πίσω με ABS σύστημα 9.1M της BOSCH Γερμανίας
Upside-down πιρούνι 110mm διαδρομής και 37mm διαμέτρου και πίσω monoshock ανάρτηση πολλαπλών ρυθμίσεων
Ενισχυμένο από χυτό αλουμίνιο μονόμπρατσο ψαλίδι
Η χρήση του χυτού αλουμινίου και σε πολλά περιφερειακά μέρη του πλαισίου, έχουν κρατήσει το βάρος στα 159 κιλά ενώ το ντεπόζιτο δέχεται 15.5 λίτρα
Πρόκειται για τον ορισμό της μυώδους μοτοσικλέτας με ενδιαφέροντες συνδυασμούς πλαστικών τμημάτων στο μπροστινό τμήμα, και γοητευτική ουρά που θυμίζει διαστημόπλοιο.
Η 310R1 διαθέτει ολοκληρωμένο εξοπλισμό:
Ηλεκτρικό κλείδωμα τιμονιού
Εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί. Ένας σένσορας ξεκλειδώνει τη μηχανή από το 1,5 μέτρο
Διπλή χαρτογράφηση eco/sport κινητήρα
Ρυθμιζόμενες μανέτες
Led φώτα
Μεγάλη TFT ψηφιακή οθόνη με 4 θεματικά interfaces
Χειριστήρια με μεγάλους διακόπτες και κρυφό φωτισμό
Ηλεκτρικό άνοιγμα τάπας ρεζερβουάρ
Ηλεκτρικό ξεκλείδωμα τιμονιού
Ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας
Σέλα εργονομικής σχεδίασης από υλικό υψηλής αντοχής
Θύρα USB
Αναδιπλούμενοι καθρέφτες
Αντίβαρα τιμονιού
Μεγαλυτεροι δισκοι
Προγράμματα οδήγησης
Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο λειτουργίες, Eco και Sport.
Στη λειτουργία Eco επιτυγχάνεται εξοικονόμηση καυσίμου με το σύστημα να μεταβαίνει αυτόματα στη λειτουργία Sport εφόσον οι στροφές του κινητήρα ξεπεράσουν 7.000 σ.α.λ. προσαρμοζόμενο στις έκτακτες συνθήκες οδήγησης
Ελαστικά Radial και Τροχοί Αλουμινίου
Οι φαρδιές εντυπωσιακής σχεδίασης ζάντες είναι από ελαφρύ κράμα αλουμινίου για μείωση του βάρους, προσφέροντας παράλληλα υψηλή ανθεκτικότητα.
Μπροστά το ελαστικό είναι 110/70R17 και πίσω 160/60R17.
Το πίσω ελαστικό πλάτους 160mm, είναι τύπου radial, ώστε να μεγιστοποιείται η επιφάνεια επαφής σε μεγάλες κλίσεις.
310R1
Χρήσιμη σημείωση: Κάθε όχημα θα πρέπει να χρησιμοποιείται με τις σχάρες και τις χειρολαβές οι οποίες έχουν συναρμολογηθεί από το εργοστάσιο και η χρήση τους τυγχάνουν εγκρίσεων τύπου.
Η χρησιμοποίηση aftermarket σχαρών τροποποιούν τον σχεδιασμό του οχήματος