4.495 €

Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνονται μεταφορικά και έξοδα πινακίδας

Χρηματοδότηση τραπέζης

Αγορά με κάρτα

Μονόμπρατση έκδοση
με έγχρωμη οθόνη TFT

Ο αποφασιστικός

Σου κάνει «κλικ» αμέσως.
Νιώθεις πολύ κοντά της, αν και τη γνωρίζεις ελάχιστα.
Σε μαγνητίζει και θέλεις να αποκτήσεις κοινές εμπειρίες μαζί της.

Ερωτεύεται με την πρώτη ματιά! 

Ο διστακτικός

Την είδες και σου άρεσε! Όμως σκέφτεσαι.
Πώς να την εμπιστευτείς αμέσως;
Θα την εγκρίνουν οι φίλοι σου;

Αν το σκέφτεσαι… άστο… μείνε όπως είσαι.

Τελικά το αισθητήριο του Έλληνα μοτοσυκλετιστή, έφερε την άμεση καταξίωση.

Πρώτη από την πρώτη χρονιά! 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Τετράχρονος

ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ 1 – DOHC / 4

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ EFI

ΙΣΧΥΣ 35,4 PS/9500 rpm

ΡΟΠΗ 30 Nm/7500 rpm

ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ Δίσκος 300mm + ABS

ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ Δίσκος 230mm + ABS

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 110/70-17

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 160/60-17

ΨΥΞΗ Υγρόψυκτο

ΜΕΤΑΔΟΣΗ 6 Ταχύτητες

ΒΑΡΟΣ 159 kg

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 19 lt

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 3.6 l/100km (Euro4)

4χρονος, 4βάλβιδος, DOHC

Υγρόψυκτος κινητήρας

Κύλινδρος Αλουμινίου με κιβώτιο 6 σχέσεων ταχυτήτων

Συμπλέκτης Ολίσθησης

Ιπποδύναμη: 35.4 PS/9.500rpm, Ροπή: 30 Nm/7.500 rpm

E.F.I. –  Κατανάλωση 3.6 l/100km (Euro4)

Δοχείο καυσίμου 19 lt.

Πίσω – Εμπρός δισκόφρενα με ABS σύστημα 9.1M BOSCH

Τροχοί 17 ιντσών

Upside-down πιρούνι 110mm διαδρομής και 37mm διαμέτρου

Monoshock πίσω ανάρτηση πολλαπλών ρυθμίσεων και διαδρομής 46mm

Μονόμπρατσο ψαλίδι κράματος αλουμινίου

Απόσταση από το έδαφος 186mm

Βάρος 159 kg

Εξοπλισμός

Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα

Ηλεκτρικό κλείδωμα του τιμονιού

Εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί

Διπλή χαρτογράφηση eco/sport

Ρυθμιζόμενες μανέτες

Led φώτα

Μεγάλη ψηφιακή οθόνη

Χειριστήρια με κρυφό φωτισμό

Ηλεκτρικό άνοιγμα της τάπας του ρεζερβουάρ

Θύρα USB

Αναδιπλούμενοι καθρέφτες

Αντίβαρα τιμονιού

Προστατευτικές χούφτες χεριών

Προστατευτικά κάγκελα

Σχάρα αποσκευών

COVER-3-1500x630222221.jpg

310T1


Χρήσιμη σημείωση: Κάθε όχημα θα πρέπει να χρησιμοποιείται με τις σχάρες και τις χειρολαβές οι οποίες έχουν συναρμολογηθεί από το εργοστάσιο και η χρήση τους τυγχάνουν εγκρίσεων τύπου.
Η χρησιμοποίηση aftermarket σχαρών τροποποιούν τον σχεδιασμό του οχήματος