8.195 €
Στην τιμή δε συμπεριλαμβάνονται μεταφορικά και έξοδα πινακίδας
Χρηματοδότηση τραπέζης
Αγορά με κάρτα
Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΘΑ ΣΑΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙ!!
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχρονος, DOHC |
ΨΥΞΗ | Υγρόψυκτος |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ / ΒΑΛΒΙΔΕΣ | 2 Παράλληλοι / 8 |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | EFI KEHIN |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ | 68.0mm x 70.0mm |
ΙΣΧΥΣ | 46ps /6750rpm |
ΡΟΠΗ | 50Nm /5250rpm |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | Μίζα |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 12,5 L |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 4,5 L /100km (WMTC3) |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) | 2215x800x1442 |
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) | 227kg |
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ | 2 Δίσκοι 275 mm Με Τετραπίστονες Ακτινικές Δαγκάνες |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ | Δίσκος 275 mm |
ABS | Δικάναλο CONTINENTAL |
ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ – ΔΙΑΔΡΟΜΗ | Ανεστραμμένο Πιρούνι 41mm – 120mm |
ΟΠ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ | Ψαλίδι με Αμορτισέρ Αερίου-Λαδιού με Συνδετικό Βραχίονα |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 120/70-15 56H |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 160/60-15 67H |
Σύγχρονα φουτουριστικά φώτα LED
Μπροστά ο τετραπλός LED προβολέας συνδυάζεται με τα LED φώτα θέσης δημιουργώντας μία εντυπωσιακή αιχμηρή όψη.
LED 3D Optical Film
Το πίσω φωτιστικό σώμα LED, χάρη σε μία ειδική μεμβράνη, δημιουργεί μία χαρακτηριστική 3D εικόνα φλόγας με την έντασή της να αυξάνει κατά την πέδηση.
Πολυλειτουργικός LCD πίνακας οργάνων
Κεντρική έγχρωμη TFT LCD οθόνη 4.5” με αυτόματη ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας και 3 εξατομικευμένα θεματικά interfaces. Κάθε interface προσφέρει 5 διαφορετικές οθόνες που εστιάζουν στις ανάγκες πληροφόρησης του αναβάτη.
Στο δεξί τμήμα υπάρχει έγχρωμη οθόνη με ενδείξεις τάσης μπαταρίας, ρολόι, θερμοκρασίας περιβάλλοντος, στάθμης βενζίνης, μερικό και ολικό χιλιομετρητή.
Στο αριστερό τμήμα βρίσκονται όλες οι απαραίτητες λυχνίες ειδοποίησης.
Κατανομή βάρους 50:50 με άρτια οδηγική συμπεριφορά
Με σταθερή στήριξη του κινητήρα, στο κέντρο του πλαισίου του οχήματος, επιτυγχάνεται άριστη κατανομή βάρους 50-50 εμπρός-πίσω και ακαμψία πλαισίου.
Κορυφαίες επιδόσεις
Ο δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, 8βάλβιδος, DOHC κινητήρας με υγρό συμπλέκτη, έχει μέγιστη απόδοση 46 ίππους στις 6.750 σ.α.λ και μέγιστη ροπή 50Nm στις 5.250 σ.α.λ.
Ένα έμβολο αδράνειας αποσβένει τους κραδασμούς για βελούδινη λειτουργία του κινητήρα.
Η αύξηση του κυβισμού στα 508cc προσέδωσε αύξηση των επιδόσεων στα ανώτερα όρια που επιτρέπεται με άδεια οδήγησης κατηγορίας Α2.
Υποδειγματική λειτουργία του συστήματος αναρτήσεων
Το στιβαρό Upside Down πιρούνι 41mm, που “δένει” στο λαιμό του πλαισίου με διπλές πλάκες, δημιουργεί επιπλέον ακαμψία στο σύνολο.
Το πίσω τμήμα αποτελείται από μακρύ ψαλίδι αλουμινίου που πάνω του εδράζει η πίσω ανάρτηση αερίου-λαδιού, με δυνατότητα εξατομίκευσης μέσω της μικρομετρικής προφόρτισης και με μοχλικό σύστημα, προσφέροντας προοδευτικότητα στη λειτουργία της ανάρτησης αλλά και σταθερότητα στην οδήγηση.
Το σύστημα αναρτήσεων σε συνδυασμό με το πλαίσιο από ανοξείδωτο ατσάλι, επιτρέπει στον αναβάτη να ξεπεράσει τις δυσκολίες του δρόμου και σε γρήγορες εναλλαγές κατεύθυνσης σε στροφές, εύκολα και με υψηλή ταχύτητα.
Διπλή απόληξη – Εκπληκτικός ήχος
Η εξάτμιση ακολουθεί τη σχεδίαση της ουράς, όντας ανασηκωμένη, καταλήγοντας μέσω ενός σιγαστήρα σε διπλή απόληξη, προσφέροντας έναν βαθύ ήχο που βελτιώνει την εμπειρία οδήγησης
Απόλυτη απόδοση κατά την πέδηση
2 κυματιστά δισκόφρενα διαστάσεων 275mm, με διπλές ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων μπροστά και ένα κυματιστό 275mm πίσω.
Το σύστημα πέδησης διαθέτει ABS από την CONTINENTAL.
Οι μανέτες φρένων είναι ρυθμιζόμενες 4 θέσεων.
Keyless Σύστημα Ελέγχου και έξυπνο κλειδί
Άριστη αεροδυναμική προστασία
Ο ανεμοθώρακας πάχους 3mm, είναι ρυθμιζόμενος 2 θέσεων.
Χάρη στην αεροδυναμική μελέτη του επιτυγχάνει βέλτιστη μείωση του θορύβου και μείωση της πίεσης του αέρα, ακόμη και σε ταξίδια με υψηλή ταχύτητα.
Μεγάλος κεντρικός αποθηκευτικός χώρος
Ο 37 λίτρων αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα είναι φωτιζόμενος.
Θα φιλοξενήσει 1 full face κράνος ή 2 τύπου Jet.
Το άνοιγμα της σέλας γίνεται με υδραυλικό τρόπο από button δίπλα στην κλειδαριά.
Επιπλέον χώροι
Στο εσωτερικό τμήμα της ποδιάς, υπάρχουν επιπλέον δύο κλειστοί αποθηκευτικοί χώροι με τον έναν από αυτούς να διαθέτει παροχή φόρτισης USB QC 3.0.
Χρήσιμη σημείωση: Κάθε όχημα θα πρέπει να χρησιμοποιείται με τις σχάρες και τις χειρολαβές οι οποίες έχουν συναρμολογηθεί από το εργοστάσιο και η χρήση τους τυγχάνουν εγκρίσεων τύπου.
Η χρησιμοποίηση aftermarket σχαρών τροποποιούν τον σχεδιασμό του οχήματος
Τα οχήματα μπορεί να διαφοροποιηθούν από τον κατασκευαστή χωρίς ειδοποίηση. Οι φωτογραφίες που εμφανίζονται στο site μπορεί να διαφέρουν σε λεπτομέρειες. Παρακαλούμε ενημερωθείτε από το δίκτυο συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. για τις τελευταίες εξελίξεις στα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές των οχημάτων.