7.690 €

Οδήγησέ το με δίπλωμα αυτοκινήτου˟

*Το QV3 ανήκει στην κλάση L5e και μπορεί στη χώρα μας να οδηγηθεί με δίπλωμα αυτοκινήτου εκδοθέν έως 18/01/2013.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κινητήρας: Μονοκύλινδρος, Υγρόψυκτος, 4-βάλβιδος, 4χρονος, SOHC
Κυβισμός: 346 cc
Διάμετρος x Διαδρομή: 82mm X 65.6mm
Μέγιστη Ιπποδύναμη: 29 PS / 7,000 rpm
Μέγιστη Ροπή: 31.8 Nm / 5,500 rpm
Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Ανάφλεξη: Ηλεκτρονική
Συμπλέκτης: Αυτόματος φυγοκεντρικός

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΟΥ
Τύπος πλαισίου: Ατσάλινο σωληνωτό
Εμπρός ανάρτηση: HTS (υδροπνευματικό σύστημα ανάρτησης)
Πίσω ανάρτηση: 2 υδραυλικά αμορτισέρ ρυθμ.προφόρτισης
Φρένα: 2 εμπρός δισκόφρενα & 1 πίσω δισκόφρενο
Εμπρός ελαστικό: 110/80 – 14
Πίσω ελαστικό: 140/70 – 15

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος: 2270 mm
Πλάτος: 840 mm
Ύψος σέλας: 780 mm
Γωνία κλίσης: 40° Αριστερά/Δεξιά
Βάρος κενό: 220 Kg
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ Καυσίμου: 13,2 lt

HTS (Hydraulic Tilting System)

Το QUADRO  είναι εφοδιασμένο με το υψηλής τεχνολογίας υδροπνευματικό σύστημα ανάρτησης HTS (Hydraulic Tilting System), μία παγκόσμια καινοτομία που προσδίδει στο όχημα σταθερότητα, ικανότητα ελιγμών, ασφάλεια και οδηγική απόλαυση.

Αυτό το καινοτόμο υδραυλικό σύστημα αναρτήσεων επιτρέπει και στους δύο εμπρόσθιους τροχούς να προσαρμόζονται διαρκώς στην επιφάνεια του δρόμου χωρίς να απαιτείται ιδιαίτερη οδηγική εμπειρία, εξασφαλίζοντας έτσι μια σταθερή και άνετη οδήγηση ακόμα και σε καταστάσεις που θα έθεταν ένα όχημα εκτός ισορροπίας (π.χ. σαμαράκια δρόμου και λακκούβες, ράγες, ξαφνικά εμπόδια κτλ.). O καινοτόμος μηχανισμός κλίσης επιτρέπει στο όχημα να αποδίδει τα μέγιστα σε απόδοση και άνεση, προσφέροντας ευχαρίστηση οδηγώντας με αίσθημα ασφάλειας.

Το υδροπνευματικό σύστημα ανάρτησης HTS βρίσκεται στους εμπρόσθιους τροχούς και τους επιτρέπει να γέρνουν ταυτόχρονα και να περιστρέφονται ανεξάρτητα. Σε σύγκριση με άλλα μηχανικά συστήματα που υπάρχουν τώρα στην αγορά, το HTS ξεχωρίζει για την ευκολία χρήσης και τον απλό σχεδιασμό του, που έχει ως αποτέλεσμα να προσφέρει χαμηλότερο βάρος και ελάχιστη συντήρηση.

Το σύστημα HTS αποτελείται από δύο «υδραυλικούς» κυλίνδρους και έναν κύλινδρο «ελατήριο». Οι υδραυλικοί κύλινδροι συνδέουν το πλαίσιο του οχήματος στα δύο εμπρόσθια ψαλίδια, ενώ ο κύλινδρος «ελατήριο» που εδράζεται στο κέντρο, προσφέρει το παραδοσιακό αίσθημα απόσβεσης για την εμπρόσθια ανάρτηση.

Η ροή του λαδιού μέσα στους κυλίνδρους ρυθμίζεται από μία βαλβίδα σύμφωνα με τις δυνάμεις που εφαρμόζονται από τις καμπύλες του δρόμου και την κλίση. Επιπροσθέτως, το συμπιεσμένο αέριο που είναι αποθηκευμένο στο χαμηλότερο τμήμα των υδραυλικών κυλίνδρων, προσφέρει αύξηση της ανταπόκρισης των εμπροσθίων τροχών στις εντολές του οδηγού, βελτιώνοντας έτσι τη δυνατότητα ελιγμών. Όλα αυτά αποφέρουν απαράμιλλη απόδοση φρεναρίσματος και δυνατότητες χειρισμού του οχήματος.

To Studio Marabese Design είχε σχεδιάσει το 2000 και το πρωτοεμφανιζόμενο σύστημα δύο παράλληλων τροχών σε scooter. Το νέο σύστημα διεύθυνσης είναι προϊόν εξέλιξης, ελαφρύτερο, απλό, αφήνει πίσω πλέον τις υπάρχουσες λύσεις ως ξεπερασμένες. Το σύστημα (HTS) προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια στη διεύθυνση και ευστάθεια με λιγότερα κινούμενα μέρη.

Χρήσιμη σημείωση: Κάθε όχημα θα πρέπει να χρησιμοποιείται με τις σχάρες και τις χειρολαβές οι οποίες έχουν συναρμολογηθεί από το εργοστάσιο και η χρήση τους τυγχάνουν εγκρίσεων τύπου.

Η χρησιμοποίηση aftermarket σχαρών τροποποιούν τον σχεδιασμό του οχήματος

Τα οχήματα μπορεί να διαφοροποιηθούν από τον κατασκευαστή χωρίς ειδοποίηση. Οι φωτογραφίες που εμφανίζονται στο site μπορεί να διαφέρουν σε λεπτομέρειες.

Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνονται μεταφορικά και έξοδα πινακίδας